Різна і своя: Що можна побачити за два тижні в Мексиці

Разная и своя: Что можно увидеть за две недели в Мексике

Ольга Заводович, travel-експерт Bodo.ua

Для мене Мексика залишиться в пам’яті величними пірамідами, водоспадами, масштабними гуляннями і мегаоткрытыми людьми. Зараз я проведу вам віртуальний 14-денний тур країною ацтеків і майя.

День 1.

Наша експедиція почалася з оглядової екскурсії по Мехіко. Ми відвідали Базиліки Діви Гваделупської, відомі піраміди Теотіуакан, побачили центральну площу і антропологічний музей. Нам пощастило — ми приїхали в самий пік підготовки до святкування Дня всіх святих. Людей було дуже багато — вони підривали петарди, що є елементом святкування, і все це відбувається вночі, так що спочатку ми подумали, що це землетрус.

День 2.

Після «святкує» Мехіко ми відправилися в містечко Хилитлу, головною визначною пам’яткою якого є казковий парк Лас-Позас. Британець Едвард Джеймс вирішив побудувати посеред джунглів кам’яні скульптури, однак йому не вистачило грошей, щоб завершити всі роботи, тому кам’яні споруди залишилися недобудованими. Але це тільки додало парку свій неповторний шарм. Здається, що ти гуляєш з древнього покинутого міста. В годині від їзди від парку знаходиться Печера Ластівок, яка виглядає як сенот — велика діра в землі. Ввечері на заході зграя крилатих збирається в гроті. Спочатку вони кружляють над сенотом, а потім пікірують всередину. На фоні кам’яного освіти ластівки здаються зовсім крихітними.

День 3.

Наступний пункт — місто Сан-Луїс-Потосі, де знаходиться неймовірний водоспад Тамул, вражає своїм масштабом. Коли ми наблизилися до місця, адреналін зашкалював, настільки потужні потоки води… Після насиченої екскурсії до Тамулу, ми відправилися в готель трохи відпочити, а вранці на, здавалося б, безлюдному місці біля нашого готелю розвернувся величезний ринок. Як він там опинився? Мексика, вона така.

День 4.

Місто Гуанахуато такий колоритний, тому що містні жителі розмальовують свої будинки в різні яскраві кольори. І з оглядового майданчика панорама міста просто неймовірна — яскраве пляма серед гір. Тут же можна відвідати специфічний музей мумій. Коли-то будівельники знайшли мумії на горі, причому мерці були звичайними людьми, яких ані навмисне не муміфікували. Виявилося, що в цих горах шар ґрунту містить хімічні елементи, які сприяли муміфікації. Зізнаюся, в музеї кілька моторошно, особливого коли ти бачиш переляканий вираз обличчя померлих.

День 5.

Наступні пункти на маршруті — місто Ангелів — Пуебло і піраміда Чолула. Чолула визнана однією з найвідоміших і древніх споруд, але виглядає вона не дуже доглянуто. Крім того, варто враховувати факт того, що джунглі поглинають все доступне, в тому числі піраміди. Реставрація може коштувати мільйони доларів. Однак у будь-якому випадку це одне з місць must see в країні. А ось у Пуебла, релігійному містечку, де налічується близько 90 церков, ми потрапили в самий розпал Дня мертвих, який нагадував постанову з тисячами учасників і шаманами, изгоняющими негативну енергію — безкоштовно, між іншим.

День 6.

У місті Оахака ми також потрапили карнавал: багатотисячні ходи розфарбованих людей в костюмах, величезні макети скульптур, наче ти в Бразилії. Цього разу ми вирішили не виділятися з натовпу і приєднатися до параду. Людей було так багато, що ми встигли загубитися, а потім знайшлися в одному з барів.

День 7.

Цього дня ми попрямували до унікальному природному басейну Иерве-ель-Агуа, що перекладається як «Застиглі водоспади», звідки відкривається просто космічний вигляд. З-за великої концентрації солей і мінералів створюється враження скам’янілого водоспаду і, до речі, там утворюються западини, в яких можна купатися.

День 8.

Відправившись на човнову прогулянку по річці Гріхальва до каньйону Сумідеро, де высота утьосов Сумідеро над рівнем води сягає 1000 м, ми побачили суперкартиночное місце. Стіни каньйону складаються з вапняку і базальту ще юрського періоду, а в річці водяться каймани. Підпливши до місця так званої «різдвяної ялинки», ми побачили растение на скелі, схоже на мохи, що створює враження їли, а білосніжна вода з водоспаду — снігу. Майже зима в Мексиці!

День 9.

На наступний день нашої подорожі ми відвідали дві точки — водоспад Агуа-Azul і піраміду в Паленке. На цьому водоспаді знімали легендарного «Хижака» — пейзаж ніби з картинки. В джунглі ж ми попрямували на пошуки піраміди, моворят, що це святе місце, і багато хто туди приїжджають, наприклад, вилікуватися від безпліддя.

День 10.

Випробувати свій страх темряви ми вирішили біля водоспаду Місоль Ха. Озброївшись ліхтариками, ми забралися в печеру, де, крім нас, там виявилися місцеві мешканці — летучьи миші. І якщо ви не є поколонниками цих представників фауни, будьте готові до мурашками по шкірі, коли ті будуть зриватися зі стін печери і летіти.

День 11.

На ночівлю ми відправилися в містечко Вільяермоса, а ось вранці поїхали в древню столицю тольтеків Тулум і систему печер Сак-Актун. Головною визначною пам’яткою Тулума є піраміда Ранкової Зірки, біля входу якій стоїть група з 5-метрових кам’яних воїнів. А в Сак-Актун нам вдалося поплавати в темряві найдовшою печерної річці в світі. І я без перебільшення скажу, що печера просто шикарна, а чого тільки варта кришталево-чиста вода!

День 12.

Зледующим пункт за планом виявилася піраміда Чичен-Іца, яка в свій час була грандіозним центром майя-тольтекськой цивілізації. Кінцевою точкою в цей день було озеро Ік Кіль. Багато тисяч років тому на його місці впав метеорит. Осколки утворили понад 5000 сенотів на території Мексики. І Ік Кіль — одне з них. Тільки уявіть, глибина кратерів сягає понад 100 м!

День 13.

День 13-ї — день екстриму. Ми вибрали екстремальний парк розваг — Сельватику. Можна кататися на тролеями і баггі. Головне — подбати про змінному одязі.

День 14.

У пошуках райського пляжу ми вирушили у Майя-Рів’єра — це передмістя. А ось ближче до туристичній зоні можна відшукати клуб Coco Bongo, де знімався фільм «Маска». Також недалеко знаходиться Isla Mujeres — острів жінок, дорога до якого займе близько години на поромі. Однак не чекайте бананів, кокосів, білого піску і пальм, це не така райська зона, як здається на перший погляд. Якщо ж захочеться «баунті» — потрібно вибрати дорогий готель.

Мексика — вона різна. Любителів архітектури заворожать місцеві піраміди, активні туристи будуть без розуму від гулянь і святкувань, а фанатів природних пам’яток підкорять своєю красою водоспади та озера. Для кожного вона залишиться в пам’яті унікальною. Своєї.

Матеріали для статті наданні med-arhiv.com, ми дуже вдячні.